Info & Sinopsis Drama Aku Yang Merinduimu di TV1

Saksikan Drama Aku Yang Merinduimu menampilkan barisan gandingan Elisya Sandha dan Syafie Naswip pada setiap hari isnin hingga khamis, pukul 6.00 petang di slot Widuri TV1.


Info Aku Yang Merinduimu

  • Produksi : Radius One
  • Pengarah : Amor Rizan
  • Penulis Skrip : Amor Rizan, Maizurah Ideris, Shida Zali, Baizura Kahar, Siti Solehah Abd Ghani, Marziah Manaf
  • Siaran : TV1
  • Mula Tayangan : 15 Jun 2022
  • Masa : Isnin-Khamis | 6.00 Petang
  • Episod : 26

Pelakon & Watak Aku Yang Merinduimu

  • Syafie Naswip sebagai Tengku Danial
  • Elisya Sandha sebagai Husna
  • John Tan sebagai Eric
  • Nor Aliah Lee sebagai Engku Mariam
  • Mior Hashim Manap sebagai Pak Seman
  • Jesse Lim sebagai Vincent
  • Zarul Imran sebagai Zizan
  • Isaac Iman sebagai Rayyan
  • Eleen Arisha sebagai Siti
  • Neera Azizi sebagai Tasya
  • Iman Suhana sebagai Tengku Zalia
  • Shekeen Waida sebagai Lily
  • Elly Suhaili sebagai Izzah
  • Naiem Anuar sebagai Haziq
  • Ahmad Amin sebagai Am
  • Ghufron Salim sebagai Adam
  • Auni Zahra sebagai Husna

Sinopsis Aku Yang Merinduimu

Ibu dan ayah Husna telah terlibat dalam kemalangan. Selepas kejadian itu, Husna dibesarkan oleh Tok Ayah iaitu Pak Seman.

Perbincangan tentang Projek Pusat Peranginan di Pekan Cengkih diadakan oleh Tengku Mariam bersama Vincent dan Eric. Pertembungan pertama berlaku antara Husna dengan Eric, Vincent dan Tengku Mariam.