Info & Sinopsis Telefilem Pilih Aku Atau Dia di TV9

Saksikan telefilem terbaru di SkrinDi9, Pilih Aku Atau Dia lakonan Wanna Ali, Nora Danish dan Yusuf Bahrin pada hari isnin ini jam 8.30 malam di TV9.

Info Telefilem Pilih Aku Atau Dia

  • Produksi : Zeel Production
  • Pengarah : Rahila Ali
  • Penulis Skrip : Lee Chonz
  • Siaran : TV9
  • Tayangan : 21 November 2022
  • Masa : Isnin | 8.30 Malam

Pelakon Telefilem Pilih Aku Atau Dia

  • Wanna Ali sebagai Farah
  • Nora Danish sebagai Marhana
  • Yusuf Bahrin sebagai Syed

Sinopsis Telefilem Pilih Aku Atau Dia

Syed telah berkahwin dengan Farah selama hapir 10 tahun tetapi masih tidak mempunyai anak. Farah meminta suaminya untuk berkahwin dengan rakannya Marhana demi mendapatkan zuriat.

Farah tidak dapat mengawal perasaan cemburunya apabila Syed memberi sepenuh perhatian apabila Marhana disahkan mengandung.